Välkommen hem till oss i Stockholm

Kontakta oss

Telefontider: Helgfri mån kl. 07-19 och
tis-fre kl. 07-18
Tel: 010 20 93 900​
E-post: stockholm@victoriapark.se

Journummer

Fastighetsjouren: 08 564 215 58
Störningsjouren: 08 568 214 00
Skadedjur: 075 245 10 00

Adress

Hyppingeplan 10, 163 68 Stockholm
Besökstider: Välkommen på besök efter tidsbokning. Från vecka 34 gäller följande besökstider. Den första och 15:e vardagen i varje månad kl. 08-12 samt 13-16. Du är även välkommen på besök efter tidsbokning. Du bokar en tid genom att ringa eller mejla oss.

Vi erbjuder 530 hyreslägenheter i Stockholm

Tensta  är en stadsdel i Västerort i Stockholms kommun. Tensta har två tunnelbanestationer, Tensta station och Hjulsta station. I Tensta centrum finns affärer och närliggande P-hus. Här finns även närhet till skolor.

Ett hem att trivas i

För oss är det viktigt att boendemiljön är bra – både inne och ute. Därför arbetar vi ständigt med att ta hand om och rusta upp husen successivt. Vi erbjuder ljusa och moderna lägenheter med genomgående hög standard. Vi ger våra gemensamma utrymmen extra omsorg så att de blir attraktiva och naturliga mötesplatser för alla åldrar. Med egen personal i bostadsområdet vill vi tillsammans med alla hyresgäster göra området till en riktig bra plats att leva på.

Områdesdagar tillsammans 

Vi tror på att hitta mötesplatser mellan människor. Om vi känner varandra, skapar vi trygghet. Tillsammans. Vi fortsätter med våra gårdsgrillningar och ser med glädje att det kommer fler hyresgäster för varje år. Årets gårdsgrillningar kommer börja i slutet av april när börjar bli lite varmare ute. Vi återkommer med inbjudan.

Mina sidor för serviceanmälan

Vi hänvisar i första hand till Mina Sidor för serviceanmälan. Öppet dygnet runt. Du är givetvis välkommen att ringa, mejla eller besöka oss under våra öppettider. När vi håller stängt hanteras akuta ärenden av jouren.

Vi önskar dig en riktigt härlig sommar! 

Vår bemanning är något lägre under semesterperioden, vilket kan innebära att ärenden såsom frågor och serviceanmälningar som inte är akuta kan ta lite längre tid än vanligt att få besvarade och/eller utförda. För övrigt når du oss som vanligt på telefon och mejl. Serviceanmälan och andra boendeärenden sköter du enkelt på Mina Sidor dygnet runt.